BESTILLING AF NØGLEBRIKKER
Nedenstående er vigtigt når du bestiller nøglebrikker:
Det er kun den retsmæssige ejer der kan bestille nøglebrikker, så hvis du er lejer skal du altid kontakte din udlejer.
- Nye brikker bliver afleveret i din postkasse
- "Gamle / annullerede " brikker bedes afleveret i postkassen i nr. 23, 7. th.
- Faktureringen for nye nøglebrikker vil ske sammen med opkrævning af fællesudgifter.
- Når der mistes nøglebrikker til en lejlighed annulleres, af sikkerhedsmæssige årsager, alle nøglebrikker til lejligheden, så husk at bestille det rigtige antal nøglebrikker.
Af sikkerhedsmæssige årsager vil du I formularen bliver bedt om at noterer antal af nuværende brikker -og om hvor mange du i alt ønsker at have.
Det er kun den retsmæssige ejer der kan bestille nøglebrikker, så hvis du er lejer skal du altid kontakte din udlejer.
- Nye brikker bliver afleveret i din postkasse
- "Gamle / annullerede " brikker bedes afleveret i postkassen i nr. 23, 7. th.
- Faktureringen for nye nøglebrikker vil ske sammen med opkrævning af fællesudgifter.
- Når der mistes nøglebrikker til en lejlighed annulleres, af sikkerhedsmæssige årsager, alle nøglebrikker til lejligheden, så husk at bestille det rigtige antal nøglebrikker.
Af sikkerhedsmæssige årsager vil du I formularen bliver bedt om at noterer antal af nuværende brikker -og om hvor mange du i alt ønsker at have.